Težave s koraki do kakovostnega kakca: spoznaj in upoštevaj svojo vijugo

Svoje telo ti poznaš najbolje!

Če ne moreš sedeti v položaju, ki sem ga opisala v Korakih do kakovostnega kakca, ga prilagodi. Ideja je, da razumeš, kaj želiš doseči in ne, da svoje telo ukalupiš v opisani okvir. Če ti pručka odvajanje otežuje, namesto olajša, naj jo uporabljajo tisti, ki sede na školjki s stopali ne dosežejo tal. Če tvoja vijuga zahteva za popolno izpraznitev gibanje nazaj, jo upoštevaj. Če te bolijo stegna od naslanjanja komolcev, jih ne naslanjaj tako…

Če nisi potrpežljiva, vadi sočutje do sebe in ljubezen do svojega telesa. Črevo se konča z ‘vrati’, ki delajo odlično v sproščenem okolju, še posebej, če niso poškodovana. Ko ti stanovanjska vhodna vrata ‘škripajo’ ali ‘dol visijo’, jih naoljiš, dvigneš in postaviš v položaj, da lahko najprej delajo, kot je treba ter paziš, da z njimi ‘ne loputaš’ (pre)več. Enako naredi za svoje črevo: pripravi se, spoznaj se, sodeluj s svojo vijugo. In ‘ne loputaj’ z nepotrebnim in neoptimalnim naprezanjem.

Če pritiskaš, zadržuješ dih, se naprezaš in trudiš – nehaj. Če poskušaš oddajati glasove, a prihajajo ven visoki, kričeči toni – nehaj. Če si na javnem wc-ju in ne gre – nehaj. V tem primeru – kakor v mnogih drugih – lepa gesta, lepo mesto najde. Izberi pot potrpežljivosti, znanja in zavedanja; p kot POMOČ iz Korakov naj ti pomaga, ne dela novih preglavic. V pomoč ti je lahko tudi FizioMamin posvet: Koraki h kakovostnemu kakcu.


Blog

v

,

objavila